NU’91

NU’91 de belangorganisatie van de zorg!

Als student komt er veel op je af. Wij snappen dat je je nog niet verdiept hebt in jouw rechten. Dus als je iets wil weten, dan kun je dat aan ons vragen. Daarnaast houden wij je op de hoogte van wat er zich allemaal in jouw toekomstige beroep afspeelt. En we zullen je ook om je mening vragen om er zo voor te zorgen dat iedereen zijn vak zo goed mogelijk kan uitvoeren. Wij zijn ook benieuwd naar jullie ideeën, dus onze deur staat altijd open voor young professionals.”

NU’91 behartigt de belangen van gezondheidszorgers op deskundige, persoonlijke en eigen wijze. Het is een dynamische organisatie met korte lijnen naar de werkvloer. NU’91 heeft een landelijk bureau en belangenbehartigers in zes regio’s. De belangenbehartigers zijn regelmatig te vinden in de instelling; je komt hen tegen bij fusies, reorganisaties, ledenraadplegingen en acties. NU’91 kan rekenen op de steun van vele actieve vrijwilligers die met enthousiasme en kennis van zaken veel werk verzetten.

Heb jij problemen met je stage en heb jij het gevoel dat school je niet serieus neemt, dan kan NU’91 je helpen! Kom gewoon eens langs bij ons hok, dan kunnen we jullie met elkaar in contact brengen.