Commissies

Word jij actief lid?

Naast dat je veel voordelen kent als lid, kun je ook wat voor de studievereniging betekenen! Het hart van S.V. HYSTERIA wordt gevormd door de 14 commissies die jaarlijks worden opgezet en waarin de leden actief kunnen bijdragen aan de vereniging. Of het nu gaat om het organiseren van feesten, het opzetten van een gaaf symposium of het onderhouden van de sociaal media, het is het harde werk dat in de commissies verzet wordt wat alles mogelijk maakt. Op dit moment bestaan bij S.V. HYSTERIA de volgende commissies:

Academiedagencommissie Deventer

Misschien weet jij het nog wel van je eerste jaar, de academiedagen tijdens de introweek. Deze worden georganiseerd door onze academiedagencommissie. Ben jij nou creatief en lijkt het je leuk om een mooie paar introductie dagen neer te zetten in Deventer? Meld je dan nu aan door een mail te sturen naar: bestuur@svhysteria.nl!

Academiedagencommissie Enschede

Misschien weet jij het nog wel van je eerste jaar, de academiedagen tijdens de introweek. Deze worden georganiseerd door onze academiedagencommissie. Ben jij nou creatief en lijkt het je leuk om een mooie paar introductie dagen neer te zetten in Enschede? Meld je dan nu aan door een mail te sturen naar: bestuur@svhysteria.nl!

Activiteitencommissie Deventer

Heb jij nou zin om mee te helpen met het organiseren van té gekken activiteiten in Deventer? Stuur dan een mailtje naar Bestuur@svhysteria.nl met jouw motivatie en hopelijk zien we je snel bij een van de activiteiten!

Activiteitencommissie Enschede

Hoihoii! Wij zijn de activiteitencommissie Enschede van studievereniging HYSTERIA! Wij zijn een grote commissie met voorzitter Hugo, notulist Kalinda en penningmeester Luca aan het roer. Daarnaast zetten Suzanne, Svenya, Tobias, Karlijn, Cill & Pascal zich hard in voor deze commissie. Vanuit het bestuur worden wij ondersteund door Teuntje en Jet. Nou, leuk al deze namen, maar wat doen we nou eigenlijk?!

Wij als activiteitencommissie (AC) organiseren alle studiegerelateerde activiteiten in Enschede. Denk hierbij aan de snijzaal, muZIEum, HYSTERIA-dag en de minorenlezing.
Naast al deze studiegerelateerde activiteiten organiseren wij natuurlijk ook alle niet-studiegerelateerde activiteiten zoals themafeesten, hysterisch bowlen en verschillende sportactiviteiten.

Wij vergaderen 1x per 2 weken op de donderdagavond om alle lopende zaken te bespreken en actiepunten onder te verdelen zodat we het gehele jaar leuke activiteiten kunnen aanbieden.
Naast deze vergaderingen hebben we natuurlijk ook regelmatig een commissie uitje of drinken we een borrel in de stad, want gezelligheid staat ook hoog op de prioriteitenlijst!

Lijkt jou het nou leuk om onze commissie te komen versterken? Dan mag je uiteraard een berichtje sturen naar bestuur@svhysteria.nl en wie weet kom jij ook in deze gezellige commissie terecht!

Veel liefs, de activiteitencommissie

Eerstejaarscommissie Deventer

Volgend jaar heb je weer de kans om je aan te melden voor deze commissie. Hopelijk tot volgend jaar!

Eerstejaarscommissie Enschede

Kampcommissie

COMMING SOON!

Kascontrolecommissie

Hey allemaal,

Wij zijn de kascontrole commissie en bestaan eigenlijk alleen uit oud penningmeesters. Nu snappen wij dat je denkt: ‘Wat doen die nou eigenlijk?’.

Wij kijken vanaf een afstandje mee met hoe het gaat rondom de financiën. Dit doen we in principe door één keer per halfjaar de boekhouding en de kas te controleren én door tussentijds vragen te beantwoorden die door de huidige penningmeester worden gesteld.

Mocht er tussendoor een Bijzonder Ledenvergadering gehouden moeten worden, dan is het aan ons om een extra controle uit te voeren met betrekking tot de boekhouding en de kas.

Op deze manier staat het bestuur er niet helemaal alleen voor en is er nog enige controle op wat er wordt uitgegeven. Voor verdere vragen mogen jullie ons of het bestuur altijd aanspreken.

Groetjes de Kasco

Lustrumcommissie